Úklid kanceláří

Nastavte si s námi flexibilní režim úklidu v rámci kterého splníme každé vaše přání, třeba i pravidelné mytí vašeho oblíbeného hrnečku na kávu.

Sejměte z vašich zaměstnanců starost o čistotu ve firmě a nechte je věnovat se své práci!

Komplexní služby pro malé a velké kanceláře

Jaké kanceláře uklízíme?

Openspace kanceláře

Kanceláře v businesscentrech

Kanceláře v domech

Kanceláře v halách

Úklid kanceláří

Jaké úklidové služby pro vás můžeme vykonávat?

Denně:

  • Vynesení odpadkových košů, výměna sáčků, případné vymytí a dezinfekce košů
  • Celoplošné vysávání kobercových krytin
  • Celoplošné mytí podlahových krytin
  • Úklid kuchyněk, umytí a uklizení nádobí – po domluvě
  • Mytí a dezinfekce sanitárních zařízení (WC mís, umyvadel), leštění zrcadel
  • Setření prachu z hygienických zásobníků
  • Vyleštění vodovodních baterií a chromových doplňků
  • Odstranění ohmatů kolem klik a prosklených částí
  • Odstranění prachu volně přístupných ploch
  • Zametení a setření schodiště
  • Doplňování hygienického servisu
  • Kompletní hygienický servis

1x týdně:

  • Stírání prachu z nábytku a veškerého zařízení do 1,5 m výšky, otírání topných apod.
  • Otření prachu výpočetní a kancelářské techniky
  • Otření stolních lamp a telefonních přístrojů na vlhko
  • Omytí skvrn z keramického obložení na WC
  • Otření krytů zásuvek a vypínačů
  • Otření elektrických spotřebičů zvenčí
  • Odstranění prachu z okenních parapetů
  • Zalévání květin a odstranění zvadlých listů – po domluvě
  • Otření zábradlí

1x za měsíc:

  • Stírání prachu z nábytku a zařízení, ke kterému je obtížnější přístup (skříně, obrazy apod. nad 1,7 m výšky)
  • Mytí ohmatů dveří, zárubní a klik
  • Odstranění pavučin
  • Očištění nábytku, včetně nohou u stolů a židlí
  • Leštění nábytku
  • Vysávání čalouněného nábytku, případně omytí sedací plochy
  • Praní ručníků a utěrek – po domluvě

1x za 1/2 roku:

  • Umytí vnitřní části kuchyňské linky, myčky nádobí, dle potřeby lednice
  • Mytí radiátorů

1x za rok:

Úklid je naší vášní

Jak probíhá spolupráce?

1)

Přiřadíme vám vybraného úklidového pracovníka. Seznámíme jej s úklidovým plánem a vašimi požadavky. Proběhne seznamovací schůzka ve vašich prostorech spolu s naším provozním pracovníkem a úklidovým pracovníkem. Na místě provedeme předání kódů či klíčů.

2)

Provedeme závoz materiálu, jako jsou čistící prostředky a stroje.

3)

První kontrola po úklidu a konzultace s vámi, zda je vše dle vašich představ.

4)

Doladíme detaily úklidu.

5)

Pravidelně kontrolujeme plnění úklidu.

6)

Pravidelně zásobujeme spotřebním (např. hadr, rukavice, koště) a hygienickým (např. toaletní papír, papírové ručníky, čistící prostředky) materiálem.

Dbáme na vaši spokojenost

Proč spolupracovat s námi?

Jsme na trhu od roku 2008

Naše zkušenosti jsou doloženy stovkami kladných referencí. Náš proškolený tým udělá maximum, abychom i pro vás byli dlouhodobým partnerem.

35815047_1021128741386845_5009173756929638400_o
17505346_774766409356414_561285099846140448_o

Jsme spolehliví a flexibilní

Spolehlivost je naší zásadou. Při jakékoliv nenadálé situaci automaticky zajišťujeme záskoky a jsme proaktivní. Máte specifické požadavky? Domluvíme se na řešení, které vám bude vyhovovat.

Jsme profesionální a trpěliví

Pečlivě nasloucháme vašim potřebám. Zvládáme i nadstandardní požadavky. Jsme profesionálové v plánování a systému nastavení úklidu, komunikaci i zajištění organizace. Nebojíme se řešení jakékoliv situace.

17505346_774766409356414_561285099846140448_o

Jsme profesionální a trpěliví

Pečlivě nasloucháme vašim potřebám. Zvládáme i nadstandardní požadavky. Jsme profesionálové v plánování a systému nastavení úklidu, komunikaci i zajištění organizace. Nebojíme se řešení jakékoliv situace.

35815047_1021128741386845_5009173756929638400_o

Jsme spolehliví a flexibilní

Spolehlivost je naší zásadou. Při jakékoliv nenadálé situaci automaticky zajišťujeme záskoky a jsme proaktivní. Máte specifické požadavky? Domluvíme se na řešení, které vám bude vyhovovat.

17505346_774766409356414_561285099846140448_o

Jsme na trhu od roku 2008

Naše zkušenosti jsou doloženy stovkami kladných referencí. Náš proškolený tým udělá maximum, abychom i pro vás byli dlouhodobým partnerem.

18451664_802953283204393_748048456437276322_o

Zdarma vytvoříme
cenovou nabídku

Vyplňte prosím formulář níže. Popište základní informace a potřebné parametry, vytvoříme pro vás konkrétní nabídku úklidu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.

Nechejte si vypracovat nezávaznou nabídku

Jaké parametry zohledňujeme v ceně úklidu?

  • Plocha prostor – m2
  • Četnost úklidu (denně, 1x týdně, 1x měsíčně, apod.)
  • Čas úklidu (brzo ráno, přes den za provozu, večer po práci, o svátcích, víkendech, apod.)
  • Nádobí (ano/ne, snos nádobí, umytí v ruce, umytí v myčce, vyndání nádobí po skončení programu)
  • Sanita – nachází se v prostoru toalety, sprchy, šatny...?
  • Lokalita a dojezd (dostupnost MHD, okrajové části Prahy, odloučené lokality, dojezd pouze autem, apod.)
  • Počet lidí
  • Hygienický servis (zajištění dodávek toaletních papírů, papírových ubrousků, kuchyňských rolí, mýdla, utěrek, praní utěrek, apod.)
  • Prohlídka prostor – osobní schůzka s ukázáním materiálů, rozložení prostor a probráním dalších specifik

Děkujeme za důvěru

Kdo již využil našich úklidových služeb?

Pro vaši představu

Orientační ceny typických úklidů kanceláří

Spojte se s námi

Kontakty

středisko úklidových služeb:
OCS Trading s.r.o.
Jesenická 1412/24
106 00 Praha 10 - Záběhlice

Máte dotaz?

Napište nám a my se vám co nejdříve ozveme.

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.